کانتورینگ در واقع بر خلاف هایلایت کردن، تیره‌تر کردن بخش‌هایی از پوست است.

با ما و دوستانم از تجربه های چگونه زیباتر باشیم را استفاده کنید

کانتورینگ در واقع بر خلاف هایلایت کردن، تیره‌تر کردن بخش‌هایی از پوست است.

با ما و دوستانم از تجربه های چگونه زیباتر باشیم را استفاده کنید

آموزش استفاده از [رژ لب مایع]+ تشخیص رژ لب بدون سرب

 چگونه رژ لب مایع بزنیم؟

روش صحیح زدن رژ لب مایع

گام اول: آماده سازی لب

۱- لب‌های خود را با بالم لب‌های مرطوب کننده آماده کنید. رژ لب مایع مدت طولانی روی لب می‌ماند و همین می‌تواند موجب خشکی لب شود؛ بنابراین برای مرطوب نگه داشتن لب‌ها، قبل از استفاده از رژ لب مقداری مرطوب کننده لب را روی لب‌های خود بمالید.

برای محافظت بیشتر از لب‌هایتان ترجیحا از بالم لب‌های بر پایه موم عسل استفاده کنید.

۲- دور خط لب خود مقداری هایلایتر بمالید. برای برجسته‌تر کردن لب‌های خود، می‌توانید کمی هایلایتر در اطراف لب و مخصوصا در قسمت بالای هشتی لب بالا بزنید.

دقت کنید تنها مقدار کمی هایلایتر برای ایجاد بازتاب نور طبیعی استفاده کنید. استفاده بیش از حد ممکن است لب‌های شما را کمی عجیب جلوه دهد.

۳- دور لب خود از کانسیلر استفاده کنید. اگر زیاد عرق می‌کنید یا هوا گرم و مرطوب است، احتمال دارد که رژ لب مایع روی نواحی اطراف لب شما پخش شود. برای جلوگیری از پخش شدن رژ لب، با استفاده از یک اسفنج آرایشی، مقداری کانسیلر روی پوست اطراف لب خود بزنید.

۴- در صورت تمایل خط لب بکشید. کشیدن خط لب ضروری نیست، اما می‌تواند باعث شود لب‌هایتان بهتر دیده شوند. اگر می‌خواهید از خط لب استفاده کنید، الان زمان مناسب است؛ یعنی بعد از زدن بالم لب و استفاده از کانسیلر. برخی افراد دوست دارند تنها قسمت کمان بالای لبشان را خط بکشند.
برای کشیدن خط لب، از کمان میانی بالای لب خود شروع کنید و یک خط به سمت انتهای یک طرف لب خود بکشید. سپس همین کار را برای طرف دیگر انجام دهید.

خط لب می‌تواند به ماندگاری رژ لب شما کمک کند، اما شما می‌توانید از آن برای کانتورینگ لب‌های خود نیز استفاده نمایید تا زیباتر به نظر برسد. برای انجام این کار، با استفاده از خط لب به آرامی سایه‌ای را در زیر لب پایینی خود به سمت مرکز ایجاد کنید. همچنین می‌توانید کمان بالای لب خود را با خود را با کانسیلر یا هایلایتر برجسته نمایید.

منبع:https://haftoyek.com

روش های درمان منافذ صورت (پوست پرتقالی)

روش های درمان منافذ صورت (پوست پرتقالی) :

منافذ پوست مانند چاله های کوچک و بزرگ بر روی صورت است که مانند پوست پرتقال می باشد و ظاهری ناخوشایند ایجاد می کند. این منافذ باعث می شود که صورت پیر به نظر برسد. افرادی که دارای پوست چرب هستند، سبوم بیش از حد تولید و ترشح می کنند. منافذ همچنین می تواند منجر به عوارضی مانند جوش های سرسیاه و آکنه و حتی بیماری های پوستی شوند شود.
منافذ پوستی در واقع برای پوست ضروری و مفید هستند، روغن ضروری طبیعی را به پوست می دهند که آن را مرطوب و لطیف حفظ می کند و اجازه می دهد تا آن پوست نفس بکشد ؛آنها ،چندین کار انجام میدهند و مسئول دفع سموم بدن هستند با این حال، این منافذ زمانی که مسدود یا باز شوند ،گسترش می یابند. به طور معمول، افرادی که دارای پوست های چرب هستند، نسبت به افرادی که پوست خشک دارند، منافذ بازتری دارند و منافذ پوستی شان مشخص تر است ؛ این منافذ ،به ویژه در اطراف بینی بیشتر مشاهده میشوند و حاوی چربی بیشتری هستند.برای رسیدن به یک پوست بی عیب و سالم، لازم است با حفظ تعادل صحیح پاک کردن، و مرطوب سازی مانع از ایجاد منافذ شوید.
دلیل اصلی و علت پوست پرتغالی شدن ومنافذ باز پوست  چیست؟
دلایل مختلفی برای ایجاد منافذ باز وجود دارد که شامل :استرس، ژنتیک،مشکلات پوستی، سن بالا، چربی و آرایش بیش از اندازه، استفاده از محصولات غیر استاندارد پوستی؛ تغییرات هورمونی در دوران بارداری، بلوغ و یائسگی و ... بعضی از علل رایج ایجاد پوست پرتقالی است.
برخی از روش های خانگی برای از بین بردن منافذ باز پوست عبارتند از:

تعداد زیادی از گیاهان، میوه ها و مواد مغذی در کاهش حفره های بزرگ شده تاثیر دارد ، اگر چه تعدادی از محصولات آرایشی موجود در بازار ،تحت عنوان رفع کننده این مشکل وجود دارد، شما نمی توانید این مشکل را به تنهایی از پوست خود حذف کنید برخی از داروهای خانگی و طبیعی که می توانند سطح منافذ باز را به حداقل برسانند، عملکرد برخی از داروها را آسان می کنند.
روش اول : بخور دادن
شما می توانید با استفاده از بخور، چهره ای شاداب و سالم و پوستی شفاف به خود هدیه بدهید. با این کار، ابتدا منافذ پاکسازی شده و پس از شستشوی صورت با آب سرد، منافذ باز، تنگ و حتی شما میتوانید بعد از بخور گرم برای بسته شدن منافذ پوستتان از بخور سرد و یا حتی یخ استفاده کنید. سعی کنید گیاهان و یا روغن های مختلف را به بخور خود اضافه کنید، تا نتیجه بهتری بگیرید.مثلا گیاه بابونه کمک بزرگی به تقویت پوست میکند.روش دوم : بهترین کرم برای بستن منافذ باز پوست  کرم های لایه بردار می باشد

شاید بزرگ‌ترین اشتباه برای سالم و جذاب و زیبا نشان دادن پوست، پنهان کردن منافذ پوست، زیر محصولات آرایشی با پوشش‌دهی و کاور بالاست. با این کار فقط صورت‌مسئله را پاک کرده‌اید. اگر به سلامت کلی و دائم پوست خود توجه دارید، می توانید از انواع محصولات برای رفع مشکلات پوستی و منافذ باز پوست، استفاده کنید.
برخی از این محصولات به صورت کرم های لایه بردار هستند که به راحتی پوست شما را پاکسازی کرده و چهره جوان تری به شما می دهد. کرم های لایه بردار، با  بالا، تمام منافذ باز را کوچک کرده و جلوه‌ای مات و زیبا و یکدست به آن می‌بخشد. از طرفی اکثر کرم های لایه بردار، برای اکاهش میزان چربی ترشح شده و از بین بردن چربی از روی سطح پوست شما، مشکلات پوستی را رفع می کند.

این کرم ها، با خاصیت  مرطوب کنندگینواع پوست‌ها مناسب است و به‌هیچ‌ عنوان لک و اثری از جوش‌های گذشته روی پوست‌تان باقی نمی‌گذاردشما همچنین می توانید برای درمان جای جوش و لکه صورت از کرم های لایه بردار استفاده کنید تا اثری از این مشکلات پوستی باقی نماند.
روش مصرف: برای نتیجه بهتر، این کرم ها را صبح و شب بر روی پوست تمیز خود اعمال کنید.

منبع:https://haftoyek.com

لیفت کردن ابرو به آسانی در منزل!!

لیفت کردن ابرو به آسانی

تقویت تارهای ابرو با مواد گیاهی و ارگانیک، فرم دهی ابروها به حالت دلخواه، پهن تر و پرپشت تر نشان داده ابرو ها به کمک روشی به نام لیفت ابرو با هزینه ای بسیار کمتر از هزینه های جراحی در آرایشگاه ها انجام می شود و بسیار طبیعیو نچرال بنظر می رسد. البته خودتان نیز با آموزش لیفت ابرو می توانید در منزل این کار را انجام دهید.فقط کافیست یک ژل لیفت ابرو که در سایت هفت و یک موجود می باشد را در خانه داشته باشید.
لیفت ابرو با مواد چیست ؟
ابرو به عنوان یکی از مولفه های بسیار مهم در زیبایی ما شناخته شده است در واقع این موهای کوتاه و باریک ، نقش بسیار پر رنگی در زیبایی و جذابیت چهره ما ایفا می کنند . همان طور که می دانید حالت و مدل ابرو از قدیم تا کنون تغییرات بسیاری داشته است .در سالهلی پیش ابروهای باریک بیشتر مورد پسند قرار میگرفته اما اکنون ابروهای پهن و طبیعی بیشتر مورد پسند واقع می شود. لیفت ابرو با مواد ، تکنیکی جدید برای حالت دادن به ابروها و مرتب کردن آنهاست و به شما در تحقق رویای داشتن ابرو مدل آشفته و یا به اصطلاح هالیودی کمک می کند . با این متد به راحتی می توان به ابرویی با مدل آشفته و البته مرتب و زیبا و جذاب دست یافت .

تفاوت لیفت و لمینت ابرو :
افرادی که تارهای ابروی افتاده ای دارند و می خواهند ابروهایشان به سمت بالا حالت داشته باشند باید از روش لیفت استفاده کنند.اما کار لمینت تقویت موی ابروهاست و رنگ هم دارد بدین صورت که با استفاده از مواد مخصوص ابروها رنگ گرفته و تقویت می شوند و همین امر باعث می شود تا تارهای برو ضخیم تر شده و پر پشت و پر رنگ دیده شوند.این روش نیز برای افرادی که ابروهای کم پشت و کرکی دارند مناسب است.لیفت ابرو برای چه کسانی مناسب است

با آموزش لیفت ابرو و تهیه مواد لازم خودتان می تواند آن را انجام دهید. این روش برای افرادی که جهت رویش تارهای ابرو هایشان به سمت پایین است، ابروهایشان فرم و حالت نمی گیرد و یا برای فرم دهی از ژل و ریمل ابرو استفاده می کنند، مناسب می باشد. زیرا تا زمانی که ماندگاری لیفت برقرار است، این حالت را ثابت و فیکس نگه داشته می شود. لیفت ابرو علاوه بر زیبایی باعث تقویت تار های ابرو می شود و از نظر شرعی موردی برای وضو گرفتن و نماز خواندن ایجاد نمی کند. همچنین به هیچ عنوان باعث کاهش رشد موها و یا ریزش آنها نمی گردد.

آموزش لیفت ابرو
با دنبال کردن مرحله به مرحله و دقیق و کامل آموزش لیفت ابرو خودتان نیز می توانید این کار را در منزل انجام دهید. ابتدا صورت را با پاک کننده های آرایشی کامل بشویید و خشک کنید و صورتتان را کاملا تمیز کنید.بهتر است از چند روز قبل از انجام کار لیفت ابرو، به ابرو ها قیچی نزید و ابروها را اصلاح نکنید. در اولین مرحله با چسب مخصوص لیفت، فرم و حالت دلخواه را بس ریملی یا شانه مخصوص لیفت به ابرو ها می دهیم. مواد لیفت را از ریشه ابرو تا نیمه موها می گذاریم. زمان حدودی ماندن مواد بر روی ابرو ها حدود 7 دقیقه است که این زمان بر اساس مارک مواد مورد استفاده متغیر است. پس از پاک کردن مواد از روس موها، مواد فیکس کننده را روی کل ابرو مالیده و با نایلون روی آن را پوشانده و 15 دقیقه صبر کنید.
ژل ابرو، محصول جدیدی است که به تازگی به بازار آمده و با استفاده از آن می ‎توانید به ابروان خود شکل و حالت زیباتری ببخشید . داشتن ابروهایی خوش فرم و مرتب نقش زیادی در افزایش زیبایی و جذابیت افراد دارند و به همین دلیل است که امروزه آرایشگران توجه ویژه ای به روش های آرایش ابرو دارند .
ژل ابرو ژل ابرو یکی از محصولات آرایشی است که کاربرد آن مرتب کردن، حالت دادن و ثابت نگه داشتن ابروها است، ژل ابرو در زیباتر شدن ابروها بسیار تاثیرگذار است و پیشنهاد میشود که همه خانم ها از آن استفاده کنند.

منبع:https://haftoyek.com

چیکار کنیم جوش نزنیم؟ راهکار های مقابله با جوش آکنه

جوش نزنیم! راه های مقابله با جوش و آکنه

پوست صورت، گردن، قفسه سینه، پشت و شانه ها به دلیل داشتن غدد چربی، و داشتن غدد تعرق شرایط مساعدی را برای رشد میکروب ها فراهم می کنند. لذا جوش های بسیاری ممکن است در این نواحی از بدن دیده شوند.
درمان جوش ها، تنها از راه کاهش میزان آنها امکان پذیر است. در اینجا راه هایی را برای کم کردن بروز این جوش ها برای شما بیان می کنیم.
۱ - صورت خود را بیش از حد نشویید
تنها کثیف بودن پوست منجر به بروز اکنه و جوش  نمی شود، بلکه بسیاری از انواع لکه ها و جوش های پوستی به دلیل شستشوی زیاد پوست به وجود می آیند، زیراشستشوی زیاد سبب تحریک شدن پوست می شود. مواد شوینده پوست، مثلا صابون ها، حاوی مواد شیمیایی هستند که تماس بیش از اندازه این مواد با پوست منجربه کاهش سلامت پوست و در نتیجه بروز لکه ها و جوش های پوستی زیرا با استفاده زیاد از شوینده برای پوست پوست تحریک شده و منجر به ایجاد می شود. می توان مناطق مستعد بروز جوش های پوستی را با یک پاک کننده ملایم و آب گرم، روزی دو بار شست تا تحریک پوست برای بروز جوش های پوستی را به حداقل برساند.
2.کمبود آب
نوشیدن آب سبب بهبود کیفیت پوست شما خواهد شد. در طول روز حتماً به میزان کافی آب بنوشید؛ پس از مدتی کوتاه، تأثیرات فوق العاده و بی‌نظیر آن را در پوست خود مشاهده خواهید کرد. نوشیدن آب علاوه بر این‌که جوش‌ها را از پوست شما دور می‌کند، باعث می‌شود تا پوست درخشان و شادابی نیز داشته باشید.نوشیدن روزانه 8 لیوان آب توصیه می شود.3-لمس بیش از اندازه صورت

سعی کنید صورت خود را زیاد لمس نکنید. هر قدر هم که احساس می‌کنید دستان شما تمیز و بدون باکتری است، مطمئن باشید که هنوز مقداری باکتری در دستان شما وجود دارد که با لمس زیاد صورت توسط دستان‌تان، باعث بروز جوش‌های ناخوشایند می‌شوند.و از طریق دستتان باکتری ها به صورتتان راه می یابند.
4- می توانید غذاهای مورد علاقه خود را مصرف کنید
این تفکرکاملا درست نیست که خوردن شکلات و غذاهای چرب ارتباط مستقیم با بروز جوش و آکنه دارد. آکنه زمانی رخ می دهد که منافذ پوستی توسط چربی سلول های پوستی و باکتری های طبیعی پوست بسته شوند و سبب بروز ورم و التهاب شوند. استفاده از برخی غذاها منجر به بروز واکنش های هورمونی در بدن می شود که باعث تولید بیش از حد سلول های پوست و یا تولید چربی بیش از حد خواهد شد و در نتیجه منجر به جوش زدن پوست می شود . ولی باید از مصرف بیش از حد غذاهای چرب مثل پیتزا و نیز شکلات خودداری کنید. بطور کلی باید گفت الگوی غذایی تاثیر بسزایی در سلامت پوست دارد.
5-خورد ن شکلات و سودا باعث ایجاد آکنه می‌شود
بحث در مورد رژیم غذایی مناسب برای پیشگیری از آکنه هنوز ادامه دارد البته این تصور که خوردن شکلات به میزان زیاد و کافئین باعث ایجاد جوش و آکنه می‌شود هنوز بر جای خود باقی است و بسیاری از پزشکان هم این موضوع را تایید می‌کنند. 
6 - به صورت مداوم از مواد آرایشی استفاده نکنید
از مصرف مواد آرایشی چرب و دارای چربی زیاد حتما حتما خودداری کنید. استفاده از این گونه مواد چرب، منافذ پوست را مسدود می کند وجوش های پوستی و آکنه زیادی را ایجاد می کند و ظاهری ناخوشایند برای شما درست میکنند. از مواد آرایشی استفاده کنید که حاوی مواد معدنی سبک و پودری شکل هستند که احتمال بروز جوش و آکنه را کمتر می کند. قبل از استفاده از مواد آرایشی، صورت خود را با آب سرد بشویید تا منافذ موجود بر روی پوستتان کاملا ریز و کوچک شوند و بعد از پاک کردن آرایش نیز حتما صورت خود را شستشو دهید.
7- از مصرف محصولاتی که سبب چرب شدن موها می شود اجتناب کنید
از موادی مانند ژل مو که حاوی چربی زیادی است اجتناب کنید. همیشه موهای خود را تمیز نگه دارید. اگر موهای چربی دارید، روزانه آنها را بشویید.زیرا مو مرتبا در ارتباط با صورت قرار میگیرد و چربی به صورت میدهد.وقتی که شما شب ها میخوابید پوستتان در تماس با موهایتان قرار دارد.
8- جوش های خود را دست کاری نکنید وفشار ندهید

ترکاندن جوش ها سبب بدترشدن اوضاع می شود و فرایند بهبودی را کندتر می کند. جوش ها حاوی مواد آلوده ای هستند که با ترکیدن، مواد آلوده خود را به دیگر مناطق پوست انتقال می دهند.

منبع:https://haftoyek.com

همه چیز درباره [رژ لب جامد]+ آموزش رژ لب زدن و حجم دادن به لب

انواع رژ لب جامد مات پرطرفدار
رژلب، لوازم آرایشی که هر دختری از کودکی آرزوی داشتنش رو داره و هر خانمی یک رنگ مخصوص به خودش رو! رژ لب طیف رنگی خیلی بالایی از رنگ قرمز لاکچری تا انواع نود (رژ لب های گوشتی و کالباسی) داره. البته رژ لب ها فقط محدود به رنگ نمیشن، بلکه بافت و نوع اون ها هم خیلی مهم است.
رژ لب یکی از پر مصرف‌ترین لوازم‌ آرایشی در دنیا است که هر خانمی چه کم آرایش کند و چه زیاد حتماً یکی از آن را در کیف خود دارد. حتی اولین لوازم‌آرایشی که هر دختر نوجوانی استفاده کرده است معمولاً رژ لب یا برق لب بوده است. پس می‌بینیم که رژ لب از محبوبیت بسیار بالایی بین خانم‌ها برخوردار است زیرا فقط با یک رژ لب می‌توانید به چهره‌ی خود رنگ ببخشید و شاداب‌تر به نظر برسید.
در گذشته برای انتخاب رژ لب حق انتخاب زیادی وجود نداشت. تمام رژ لب‌ها چرب و براق بودند و در چند رنگ محدود تولید می‌شدند اما امروزه تنوع جنس و رنگ بسیار بالایی برای رژ لب وجود دارد که شما می‌توانید بر اساس سلیقه و رنگ پوست و مدل لب خود بهترین انتخاب‌ها را داشته باشید. یکی از انواع رژ لب که این روزها مورد توجه بسیاری از خانم‌ها قرار گرفته رژ لب مات است.
ما در این مقاله سایت هفت و یک انواع رژ لب و رژ لب جامد رژ لب جامد خوب و رژ لب جامد مارک خوب و جدید ترین رژ لب جامد و رز لب جامد مک و رژ لب جامد رمانتیک و رز لب جامد 24 ساعته و ست رژ لب جامد و طرز تهیه رژ لب جامد و فروش عمده رژ لب جامد و رژ لب جامد فلز و رژ لب جامد صورتی و رژ لب جامد فیوژن دوسه و رژ لب جامد قرمز و رژ لب جامد گیاهی و رژ لب جامد لیزل و رژ لب جامد مغزی و رژ لب جامد نیمه مات و رژ جامد ورسای و کاتریس رژ لب جامد و رژ لب جامد اکلیلی و انواع رژ لب های رنگی را به شما عزیزان معرفی میکنیم.رژ لب مات یا براق؟

در فصل‌های گرم و به ویژه تابستان رژ لب مات انتخاب بهتری است چرا که با تعریق و گرما به سادگی پاک نمی‌شود.
• اگر طولانی مدت بیرون از منزل هستید و فرصت تمدید رژ لب خود را ندارید رژ لب مات را انتخاب کنید زیرا رژ لب مات دوام و ماندگاری بیشتری نسبت به رژ لب براق دارد.
• اگر می‌خواهید موهایتان را باز بگذارید رژ لب مات بزنید؛ زیرا این گونه تجربه‌ی ناخوشایند چسبیدن مو به لب‌هایتان و مالیده شدن رنگ آن به اطراف لب دیگر برای شما پیش نمی‌آید.
• اگر لب‌های درشتی دارید رژ لب مات را انتخاب کنید ولی اگر لب‌هایتان باریک است باید بدانید که رژ لب مات به ویژه در رنگ‌های تیره لب‌های شما را باریک‌تر نشان خواهد داد.
• اگر پوست سفید دارید و به رژ لب‌های رنگ روشن علاقه دارید رژ لب براق انتخاب عاقلانه‌تری است؛ زیرا رنگ‌های بسیار روشن رژ لب‌های مات به پوست‌های سفید حالت رنگ پریده و بی‌روح می‌دهد.
حال اگر رژ لب مات را انتخاب کردید چند نکته را مد نظر قرار دهید:
• برای اینکه لب‌هایتان پوسته‌پوسته نشود و رژ لب حالت یکدست و زیبایی روی لب‌های شما داشته باشد حتماً هر شب از بالم لب و آب‌رسان لب و هفته‌ای یک بار از اسکراب لب استفاده کنید.
• اگر می‌خواهید دوام رژ لب خود را بیشتر کنید از یک خط لب همرنگ با رژ لب خود استفاده کنید.
• برای رژ لب‌های مات و روشن حتماً لب‌های خود را زیرسازی کنید و روی لب کانسیلر بزنید تا رنگ رژ به خاطر رنگ طبیعی لب‌هایتان تغییر نکند و زیباتر به نظر برسد.

 منبع:https://haftoyek.com