کانتورینگ در واقع بر خلاف هایلایت کردن، تیره‌تر کردن بخش‌هایی از پوست است.

با ما و دوستانم از تجربه های چگونه زیباتر باشیم را استفاده کنید

کانتورینگ در واقع بر خلاف هایلایت کردن، تیره‌تر کردن بخش‌هایی از پوست است.

با ما و دوستانم از تجربه های چگونه زیباتر باشیم را استفاده کنید

مژه های بلند

مژه های بلند
مواد موجود در چسب های کاشت مژه حاوی فرمالدئید هستند. از این رو کاشت مژه از راه های خطرناک برای پرپشت کردن مژه هاست. در این مطلب راهکارهای طبیعی بلند شدن مژه را آورده ایم. 
روغن زیتون، نارگیل و بادام را مخلوط کرده و با برس تمیز به مژه هایتان بمالید. از ریشه شروع کرده و 5 ثانیه برس ریمل را نگه دارید. 4 تا 5 بار پیش از خواب این کار را انجام بدهید. روغن بادام منبع غنی ویتامین های E، A و B است. همچنین مژه ها را نیز تقویت می کند. می توانید رشد مژه ها را با استفاده از روغن نارگیل بیشتر کرده و آنها را تیره تر کرد. روغن زیتون سرشار از اسید اولیک و ویتامینE  می باشد. یک قاشق غذاخوری روغن گلیسیرین را با یک زرده تخم مرغ مخلوط کرده و به وسیله یک گوش پاک کن آن را روی مژه هایتان بزنید و اجازه دهید یک ساعت بماند. سپس با آب سرد مژه هایتان را بشویید. میکرونیوترینیت، ویتامینE ، چربی و امگا 3 از منابعی است که در زرده تخم مرغ وجود دارد و با شکنندگی و خشکی مژه ها مقابله می کند. در واقع مژه هایی سالم و قوی را برایتان به ارمغان آورده و عملکرد آن به نرم کننده شباهت دارد. گلیسیرین نیز مثل نرم کننده است و موها را نرم و لطیف نگه می دارد. 

راهنمای انتخاب بهترین پاک کننده آرایش

چگونه آرایش‌تان را پاک کنید؟

برای پاک کردن ارایش  نباید صورت خود را آنقدر بمالید تا سرخ و دردناک شود، بلکه برای پاک کردن آرایش نیاز به یک ماده پاک کننده صورت و پاک کننده چشم دارید. سپس باید از قسمت پیشانی تا پایین چانه خود را به خوبی بشویید تا بصورت کامل از مواد آرایشی پاک شود.
عدم شست‌و‌شوی منظم صورت باعث ایجاد جوش‌‌‌های سر سیاه در همه افراد مخصوصا آن‌هایی که آرایش می‌کنند می‌شود، چرا که مواد آرایشی خود یکی از دلایل اصلی بسته شدن منافذ پوست است. یک پاک کننده صورت مناسب با پوست شما از طریق پاکسازی منافذ پوست از پیدایش جوش و آکنه جلوگیری می‌کند؛
اما در دنیای پیشرفته مراقبت از پوست، انتخاب یک پاک کننده صورت مناسب کار راحتی نیست.
چطور ازپاک کننده صورت  استفاده کنیم ؟
شما باید صورت خود را روزی دو بار ، صبح و شب پوست خود را کاملا تمیز کنید. این کار را هر روز انجام دهید حتی اگر آرایش نکردید. اما برای کسانی که کرم ضد آفتاب استفاده می‌کنند، یا کسانی که با آلودگی هوا در شهرهای بزرگ دست و پنجه نرم می‌کنند و برای روزهایی که زیاد آرایش می‌کنید، ما به شما پاک کردن ۲ مرحله‌ای را پیشنهاد می‌کنیم.
پاک کردن دو مرحله ی به این معنی است که در ابتدا صورت را با شیر پاک کن یا بالم پاک کننده آرایش و از طریق حرکات دورانی پد پنبه ای و نرم شسته که آرایش و ذرات آلودگی از روی پوست پاک شود لازم است تمیز کردن قسمت بیرونی گوش و زیر چانه فراموش نشود
در مرحله دوم میتوانید از پاک کننده هایی ژل ، فوم ، کرم استفاده کنید و به نرمی روی صورت ماساژ دهید تا صورت از تمام ذرات ریز آلودگی باقیمانده پاک شود و خطر جوش های سر سیاه از بین برود 
چه پاک کننده‌ای برای صورت انتخاب کنیم ؟
اگر شما یک پاک کننده خیلی قوی را برای صورت خود انتخاب کنید، می‌تواند پوست صورتتان را خشک، تحریک یا حساس کند. نکته اولی که باید رعایت کنید، انتخاب پاک کننده مناسب فصل است. ماه‌هایی از سال که آب و هوای معتدلی دارند و آلودگی هوا در آن زمان کمتر است، از پاک‌کننده‌های ملایم و سبک که ترکیبات ملایمی دارند استفاده کنید؛ در حالی که زمستان بهترین زمان برای استفاده از پاک کننده‌های دارای پایه روغنی هستند.
هنگام خرید پاک کننده یا شوینده صورت  باید نوع پوست خود را در نظر داشته باشید و پاک کننده ای که متناسب با پوستتان است انتخاب کنید.
هنگام خرید پاک کننده یا شوینده صورت شما باید نوع پوست خود را در نظر داشته باشید و پاک کننده مناسب نوع پوست خود را انتخاب کنید. این نکته بسیار مهم است و نباید به آن بی‌توجه بود. حتما قبل از خرید پاک‌کننده صورت از دکتر پوست خود در مورد نوع پوستتان بپرسید. تمام پاک کننده‌های صورت دارای اطلاعاتی روی بسته‌بندی هستند که مشخص می‌کند برای چه پوستی مناسب هستند. به همین دلیل تمام متخصصان توصیه می‌کنند که برچسب روی محصولات را به طور کامل بخوانید.

نکته سوم، بافت و نوع خود شوینده است. کسانی که تصمیم گرفته اند 2 بار شستن صورت را در روز انجام دهند سازگاری پوستشان با محصول پاک کننده ای که استفاده میکنند مهم است .
بعضی‌ها پاک کننده ژلی را به محلول ترجیح می‍‌دهند و بعضی دیگر پاک کننده‌های کرمی را دوست دارند؛ پس از میان پاک کننده‌های مناسب پوستتان، نوعی که دوست دارید را انتخاب کنید.
بعد از تمیز کردن، پوست شما به کرم، سرم یا لوسیون صورت احتیاج دارد تا رطوبت و آبرسانی آن را تامین کند و مواد مغذی مورد نیاز را به سلول‌های پوست برساند. شما به یک کرم دور چشم، کرم آبرسان و مرطوب کننده و یک بالم لب به طور روزانه احتیاج دارد. انتخاب کرم نیز بستگی به سن و نوع پوست شما دارد که یک متخصص پوست می‌تواند مناسب‌ترین را به شما توصیه کند.
با رعایت این نکات ساده و مداومت، شما مراحل مراقبت اولیه و مورد نیاز پوستتان را انجام داده‌اید و می‌توانید شادابی و سلامت پوستتان را برای همیشه حفظ کنید.
در حالی که بسیاری از کارشناسان زیبایی معتقدند که استفاده از تونر ها لازم نیست، اما بسیاری از زنان از تونر استفاده می کنند، چراکه آنها احساس می کنند تونر همه نوع آلودگی و کثیفی و چربی و آرایش صورت را از بین می برد.

امروزه بیشتر پاک کننده ها، هر گونه کثیفی صورت و آرایش غلیظ را پاک می کنند.
گرچه تونرها هر نوع آرایشی را پاک می کنند، ولی چربی های طبیعی صورت را نیز از بین می برند و موجب خشکی پوست می شوند.
تونرها برای اشخاصی که دارای پوستی چرب می باشند، خوب می باشند.

منبع:https://haftoyek.com

ترفندهای میکاپ

سایه چشم رنگی و عجیب غریب
استفاده از رنگ های عجیب و غریب نه تنها جذاب تر نشانتان نمی دهد بلکه ظاهری نامنظم نیز به چهره تان می بخشد. در برخی موارد شاهد بیش از حد روشن بودن رنگ سایه ها هستیم. تا جایی که چشمان مانند چراغ جلوی اتومبیل به نظر می رسند. 
راهکار:
با استفاده از یک میکاپ زیبا می توانید به چشمان خود جلوه ای جذاب ببخشید. تنها کافی است این قانون را رعایت نمایید. 
برای گوشه های پلک باید از رنگ سفید چرک استفاده کنید. هم چنین برای روی روی پلک از قهوه ای روشن یا خاکستری و برای استخوان زیر ابرو هم کمی از آن استفاده نمایید. اغلب بعد از استفاده از سایه به همه قسمت ها، اغلب از رنگ سفید چرک استفاده می شود تا رنگ همه جا هماهنگ گردد و چهره ای طبیعی بدون آرایش سنگین داشته باشید. 
در صورتی که مژه های بلندی ندارید می توانید از مژه مصنوعی استفاده نمایید. البته نباید مژه های غیر طبیعی را انتخاب کنید. از انتخاب مژه های بیش از حد پر بپرهیزید. چرا که نه تنها جذاب ترتان نمی کند بلکه جذابیت خودتان را هم از بین می برد. هم چنین رنگ های مشکی یا قهوه ای از رنگ های مناسب برای ریمل هستند. 
رنگ مشکی انتخاب مناسبی برای خط چشم می باشد. چرا که این رنگ لطافت چشمان را دوچندان می کند.

پوست شاداب

گوجه فرنگی
گوجه فرنگی میوه ای با کاروتنوئید بالا به شمار می رود و موجب حفظ مواد مغذی سلول ها از گزند رادیکال های آزاد می شود. اگر می خواهید از آفتاب سوختگی جلوگیری کنید، ترکیب رب گوجه با روغن زیتون و استفاده از آن برای 10 هفته موثر خواهد بود. گوجه فرنگی سرشار از لیکوپن (آنتی اکسیدان) است.
پروتئین هنگام هضم غذا به شکل اسید آمینه خرد شده که مانند پوششی برای سلول ها می باشد. همچنین اسید آمینه موجب تسریع در فرآیند بهبود سلول های پوست می گردد.
تخم مرغ
تخم مرغ ویتامین لازم برای محافظت از پوست در برابر خشکی است. سرشار از بیوتین و پروتئین است. 
لوبیا سبز
اگر به دنبال منبع غنی پروتئین هستید که به سلول های آسیب دیده از رادیکال های آزاد کمک می کند، مصرف لوبیا سبز را از یاد نبرید.گردو

امگا 3 موجود در گردو موجب نرمی موها و شادابی پوست می گردد.
ماهی سالمون
ماهی سالمون دارای آستاکسانتین astaxanthin می باشد که سبب بالارفتن انعطاف پذیری پوست می شود. در نتیجه چین و چروک های روی پوست کاهش می یابد.
انار
انار کلاژن Collagen بیشتری تولید می کند. ضمن اینکه سرشار از آنتی اکسیدان هم می باشد. 
آووکادو
اگر بخواهیم یک منبع غنی بیوتین نام ببریم، آووکادو یکی از این منابع است. ضمن اینکه از شکنندگی، خشکی ناخن و مو هم جلوگیری به عمل می آورد.


گریم ابرو

ابروها علاوه بر اینکه قابی برای چشمان به شمار می آیند، روی شخصیت و زیبایی فرد هم اثر می گذارد. با توجه به اینکه موها پس از دوش گرفتن آسان تر بیرون می آیند در نتیجه، مناسب ترین زمان برای فرم دهی و اپیلاسیون ابرو، پس از دوش گرفتن می باشد. ابرو بر چهره اثرات گوناگونی دارد که در ادامه اثرات ابرو روی چهره را مطرح می کنیم. 
ابروهای کوتاه نمایانگر استوار نبودن است.
ابروهای دور از هم نمایانگر انزواطلبی و ناپختگی و ضعف می باشد. 
ابروهای کمانی نمایانگر نشاط و شادابی است.
ابروهای پیوسته نمایانگر حساس بودن است.
ابروهای کم پشت و نرم نمایانگر بی تجربگی و ناپختگی می باشد. 
ابروهای صاف نمایانگر صداقت فرد می باشد. 
اگر ابروها از هم فاصله بسیاری داشته و انتهای آن به طرف پایین باشد، نگاهی توام با ترس به چهره می بخشد. 
سر ابرو در چهره های ظریف، بهتر است گرد بوده و ابروها کمانی باشند.سر ابرو در چهره های درشت بهتر است چهارگوش بوده و آرک دار و بلند باشد. 

ترکیب نارنجی و مشکی پالت های رنگی، بهترین رنگ برای رنگ ابرو است که بایستی روی پایه 4 بزنید. در صورتی که رنگ ابروها مشکی بود بایستی به وسیله رنگ به پایه 4 برسد. سپس اندکی از رنگ نارنجی را به وسیله قلم مو برداشته و روی در پالت مالیده، پس از چند بار بهم زدن روی در اندکی مشکی به آن اضافه کرده و دوباره با قلم مو زده و داخل ابرو می زنیم. در صورت خالی بودن ابرو، ابتدا داخل آن را کشیده سپس مانند مژه کشیدن، رنگ را روی ابرو می زنیم.