کانتورینگ در واقع بر خلاف هایلایت کردن، تیره‌تر کردن بخش‌هایی از پوست است.

با ما و دوستانم از تجربه های چگونه زیباتر باشیم را استفاده کنید

کانتورینگ در واقع بر خلاف هایلایت کردن، تیره‌تر کردن بخش‌هایی از پوست است.

با ما و دوستانم از تجربه های چگونه زیباتر باشیم را استفاده کنید

راهنمای انتخاب و خرید [لباس زیر مردانه]

تولید انواع رکابی های سفید ، رنگی اسپورت و ست و شلوارک و رکابی مردانه
خرید لباس زیر مردانه بدون پاچه برای ران های بزرگ و پهن
اگر ران های بزرگی دارید لباس زیرِ بدون پاچه می تواند بهترین انتخاب شما باشد. در غیر این صورت هر سبک لباس زیر مردانه پاچه دار و گشاد به بالا جمع شده و این جمع شدن کاملاً از روی شلوار مشخص خواهد بود و منظره خوبی را به وجود نخواهد آورد. پس بهتر است از لباس زیر مردانه بدون پاچه استفاده کنید تا از جمع شدن آن جلوگیری شود.

لباس زیر مردانه بدون پاچه برای ران های بزرگ و پهن بهترین انتخاب است
خرید لباس زیر مردانه پاچه کوتاه برای هیکل های لاغر
برای هیکل های لاغر لباس زیر مردانه پاچه کوتاه نوعِ کوتاهی از لباسِ زیر مردانه پاچه دار و گشاد است که معمولاً بالای ران قرار می گیرد. اگر هیکل لاغری دارید این نوع از لباس زیر بهترین انتخاب برای شما خواهد بود، چرا که برعکس لباس زیر مردانه بدون پاچه و تنگ احساس راحتی بیشتری فراهم می کند.

لباس زیر پاچه کوتاه برای هیکل های لاغر احساس راحتی بیشتری فراهم می کند
اگر ران های بزرگی دارید این نوع لباس زیر را انتخاب نکنید زیرا ران بزرگ شما باعث می شود پاچه های آن به بالا بروند واین موضوع در ظاهر شما تاثیر خواهد داشت.

به طور کلی برای خرید لباس زیر مردانه مناسب باید علاوه بر سایز و نوع پارچه آن به شکل بدن خود دقت کرده و لباس زیری را انتخاب کنید که در آن اساس راحتی بیشتری داشته باشید.
ما در این مقاله سایت هفت و یک اطلاعاتی درباره زیرپوش مردانه شیک و زیرپوش مردانه ضد تعریق و مدل های زیرپوش رکابی و الگوی زیرپوش رکابی مردانه و زیرپوش مردانه ترکیه و تولید زیرپوش مردانه در اختیار شما قرار می دهیم.
بزرگترین تولیدی و پخش لباس زیر مردانه
انواع زیرپوش مردانه
زیرپوش‌ یکی از انواع لباس‌ زیر مردانه است که خود در مدل‌های متنوعی تولید می‌شود. از انواع زیرپوش‌ های مردانه می‌توان به مدل بدون آستین، رکابی، آستین حلقه‌ای یا یقه باز و یقه بسته اشاره کرد. انتخاب درست زیرپوش می‌تواند در احساس راحتی روزانه هر فردی موثر واقع شود. زیرا زیرپوش نامناسب فرد را در طول روز کلافه و خسته می‌کند. زیرپوش‌ها به عنوان عرق‌گیر و جذب رطوبت بدن استفاده می‌شوند. هر کدام از انواع آستین‌دار وبدون آستین آن را باید متناسب با لباسی که می‌خواهید بپوشید انتخاب کنید.

انواع شورت مردانه
یکی دیگر از انواع لباس زیر مردانه مدل‌های متنوع شورت‌هاست که در طرح‌های مختلف وارد بازار شده است. از جمله می‌توان به انواع شورت پادار مردانه، شورت فاق بلند، شورت نیم‌ پا و شورت‌های فانتزی و اسلیپ اشاره نمود.
شورت پادار مردانه
شورت پادار یا بوکسر یکی از قدیمی‌ترین مدل‌های لباس زیر مردانه است. معمولا این لباس زیر، مناسب افرادی است که شلوار گشاد می پوشند. بهتر است افرادی که پاهای لاغری دارند از این شورت استفاده کنند. همچنین جنس آن پنبه و کشی باشد تا تعریق را جذب، از بو جلوگیری کرده و فرد با آن احساس راحتی داشته باشد. این مدل لباس زیر مردانه قسمت زیادی از بدن را پوشش می‌دهد و از سایش پوست جلوگیری‌ می‌کند. بنابراین حداکثر تنفس را برای پوست فراهم کرده و از عرق‌ سوز شدن جلوگیری می‌نماید.
شورت فاق بلند
این مدل شورت ترکیب بوکسر و زیر شلواری است با این تفاوت که این مدل تنگ و چسبان است. معمولا در زیر هر لباسی استفاده می‌شود. به دلیل پوشش دهی قسمت زیادی از بدن بهتر است جنس و کیفیت آن خوب باشد. زیرا در صورت استفاده از مواد پلاستیکی در جنس آن فرد به مشکلات پوستی و عرق سوز شدن دچار می‌شود.
شورت نیم پا
این شورت قسمت کمر و پشت را به خوبی پوشش می‌دهد و نسبت به شورت پادار قسمت کمی از ران را می پوشاند. در واقع این شورت مناسب افرادی است در اثر چاقی عرق سوز شده‌اند.
شورت‌های فانتزی یا پشت باز مردانه
این شورت‌ها در اصل بیضه‌بند هستند و بهتر از شورت‌های اسلیپ عمل می‌کنند. زیرا راحتی در حرکت بدن را برای فرد مهیا می‌کنند. همچنین مناسب افرادی است که مسائل مربوط به جراحی و غیره دارند . به علاوه خاصیت کشسان بودن، گردش هوای مناسب و جنس خوب آن از مزیت‌های این مدل شورت است.
کاربردی‌ترین لباس زیر مردانه
شورت اسلیپ
یکی از پرکاربردترین انواع لباس زیر مردانه شورت اسلیپ است. زیرا راحتی، جنس و سایز مناسب برای هر سنی آن را به بهترین لباس زیر در بین مردان تبدیل کرده است. با هر شلواری می‌توان آن را پوشید. طرح و رنگ‌های متنوعی از آن در بازار موجود است. به دلیل راحتی آن، اکثر ورزشکاران از این مدل شورت استفاده می کنند. همچنین افرادی که ران بزرگی دارند نیز می توانند از آن استفاده نمایند.

قیمت ، مشخصات و خرید انواع زیرپوش های نخی و رکابی بدنسازی مردانه
ما در این بخش مقاله سایت هفت و یک برای راحتی خرید عمده زیرپوش مردانه و خریدزیرپوش سفید مردانه و خرید ست زیرپوش مردانه و خرید زیرپوش رکابی مردانه و حراج زیرپوش مردانه و زیرپوش مردانه عمده و زیرپوش مردانه ارزان و خرید اینترنتی زیرپوش رکابی مردانه اطلاعات مربوط به نحوه انتخاب سایز و خرید زیرپوش و لباس زیر مردانه در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم.
نکاتی که باید در مورد خرید لباس زیر و شورت مردانه در نظر داشته باشید
سایز و اندازه :
یکی از کلیدی ترین عوامل تاثیرگذار بر راحتی یک لباس زیر مردانه ، هماهنگی و همخوانی سایز لباس زیر با بدن شما است. گرچه شرکت‌های تولید کننده‌ی لباس زیر از سایزبندی های مختلفی بهره می‌گیرند و چندان استاندارد برابر و یکسانی را بکار نمی‌بندند، اما با این حال یکی از متداول ترین سایزبندی‌های مورد استفاده برای شورت و زیرپوش مردانه استفاده از نظام سایز بندی (S (Small) ، L(Large) ، M (Medium می‌باشد. جدول زیر میانگین اندازه‌ی دور کمر برای هر یک از این سایزها را نشان می‌دهد.

سایز

دورکمر    به    سانتیمتر

دورکمر    به  اینچ

S – Small

۷۱ تا ۷۷

۲۸ تا ۳۰

M – Medium

۸۱ تا ۸۷

۳۲ تا ۳۴

L – Large

۹۱ تا ۹۷

۳۶ تا ۳۸





بهتر است برای اطمینان و با توجه به ناهمخوانی سایزهای تولیدات مختلف، پیش از خرید تعدادی از یک لباس زیر و شورت ، یک عدد خریداری کرده و راحتی و اندازه بودن لباس زیر را امتحان کنید.
– از پوشیدن شورت و لباس زیر تنگ برای مدت طولانی و استفاده‌ی روزمره خودداری کنید.

جنس پارچه‌ی لباس زیر و شورت مردانه
یکی از مهمترین جنبه‌های انتخاب یک شورت و لباس زیر مردانه مناسب، برگزیدن جنس پارچه‌ی آن است. جنس و پارچه‌های متعددی در تولید شورت مردانه بکار برده می‌شوند که برای نمونه می‌توان به نایلون، کتان (پنبه) ، ابریشم (Silk) ، اپندکس و لاکرا (Lycra) و بسیاری دیگر اشاره کرد.
انتخاب جنس مناسب یک شورت مردانه به سازگاری آن پارچه با پوست شما و مورد و محیط استفاده‌ی از لباس زیر برمی‌گردد.
به عنوان مثال پارچه‌های ابریشمی و پارچه‌های سبک بدلیل راحتی برای هنگام خواب مناسب هستند. کتان بدلیل هواخور مناسب و تنفس بالای پارچه برای استفاده‌های بلند مدت روزمره و محیط کار مناسب است. در حالی که پارچه‌های کشسانی همچون اسپندکس برای تمرینات و ورزش می‌توانند مورد استفاده باشند.

آب و هوا

جنس پارچه

گرم

کتان و پنبه

خنک/ سرد

پشم

مورد استفاده

جنس پارچه

ورزش و فعالیت

لاکرا / اسپندکس

استراحت و خواب

ابریشم / کتان / نایلون

کار

کتان و پنبه


لباس زیر آقایان متشکل از دو قسمت شورت‌های مردانه و زیرپوش است که هرکدام نقش مهمی را در جذابیت ظاهری آقایان ایفا می‌کنند.
بنابراین برای خرید لباس زیر مردانه به‌صورت اصولی و صحیح می‌بایست به هر دو قسمت لباس زیر مردانه توجه کرد.
از جائیکه زیرپوش مردانه ناحیه بزرگ‌تری از بدن را در برمی‌گیرد و در هرچه خوش‌فرم تر شدن بدن تأثیر بسزایی دارد،
پس باید انتخاب زیرپوش بسیار زیرکانه صورت گیرد.
برخی از آقایان برای کاهش نشانه‌های اضافه‌وزن اقدام به خرید زیرپوش مردانه بسیار جذب و حتی تنگ می‌کنند.
این امر به‌خودی‌خود باعث بروز مشکل نیست، مشکل از جایی آغاز می‌شود که شما برای انجام فعالیت‌های روزانه خود دچار مشکل شوید.
علاوه بر آن با انتخاب نامناسب پارچه و الیاف به‌کاررفته در آن دچار حساسیت‌های پوستی و یا قارچ شوید.
خرید زیرپوش مردانه مناسب که علاوه بر زیبایی ظاهری، راحتی و سلامتی را برایتان به ارمغان آورد بسیار مهم است.

منبع:https://haftoyek.com

همه چیز درباره BB , CC , EE , DD کرم ها

کرم پودر BB گابرینی

دارای پوشش فوق العاده در دو رنگ بژ روشن و بژ تیره موجود می‌باشد. لک های صورت را به طور کامل پوشش می‌دهد. دارای spf15 می باشد. دارای آمینو اسید و ضدجوش می‌باشد. دارای آنتی اکسیدان و ضد سرطان می‌باشد. دارای ویتامین ای و رنگدانه های معدنی می‌باشد. ماندگاری 24 ساعته و آبرسان می‌باشد. پس از 5 دقیقه همرنگ پوست میشود. سازگار با انواع پوست می‌باشد.

کرم پودر BB گلدن رز

بافت نرم و سبک این کرم ظاهری درخشان به پوست داده و آن را لطیف می سازد. به علاوه در طول روز پوست را آبرسانی کرده و نواقص ظاهری آن را می پوشاند. با دارا بودن فیلتر ضد آفتاب (SPF25) پوست را در برابر آثار مضر اشعه خورشید محافظت می‌کند. این کرم دارای آنتی اکسیدان و ویتامین ای است و با فرمولاسیون بدون چربی و فاقد پارابن خود، می تواند بدون نیاز به مرطوب کننده استفاده شود.

کرم پودر BB چلنج


آنچه BB کرم های چلنج را از سایرین متمایز می‌کند وجود فاکتورهای ضد لک و ضد چروک در آن است که تمامی نیاز های پوست را برطرف کرده و علاوه بر ایجاد پوستی صاف، شفاف و زیبا، به حفظ و تداوم آن نیز کمک می‌کند. در فرمولاسیون BB کرم چلنج از نانو رنگدانه های کپسوله شده بسیار سبک استفاده شده که منافذ پوست را نمی بندد، مانع از تنفس طبیعی پوست نمی شود و ضمن داشتن پوشش خوب، جذب پوست شده و به لباس ها رنگ پس نمی‌دهد، نمی‌ماسد و با رنگ پوست همسان می‌شود. برای مصرف این محصول ابتدا کرم را روی پوست تمیز صورت با حرکات دورانی پخش کنید. این کرم بدون نیاز به ضد آفتاب و مرطوب کننده است و می‌تواند به عنوان پایه آرایش مورد استفاده قرار گیرد.

تفاوت بین کرم های BB,CC,DD,EE چیست؟
کرم بی بی: (BB CREAM)

BB مخفف Blemish Balm یا بالم لک است. این کرم‌ها در یکی دو سال اخیر بسیار شهرت یافته‌اند. کرم بی بی علاوه بر خاصیت پوشانندگی (مثل یک کرم پودر سبک) حاوی SPF و آنتی اکسیدان نیز هستند و بدین‌وسیله مراقبت از پوست را نیز انجام می‌دهند. این محصولات از کرم پودر سبکتر بوده و نسبت به مرطوب کننده‌های رنگی سنگین‌ترند. تنها در هنگام استفاده از این گروه محصولات به SPF موجود در این کرم‌ها بسنده نکنید و حتماً برای محافظت پوست در برابر آفتاب از یک ضد آفتاب مناسب استفاده نمایید.کرم سی سی: (CC CREAM)

CC مخفف Color Correction یا اصلاح رنگ است. این کرم‌ها نسخه‌ای پیشرفته‌تر از کرم‌های بی بی هستند و برای رفع قرمزی و زردی پوست استفاده می‌شود. این گروه از کرم‌های بی بی سبکترند و در روی پوست به شما حس جدیدی از سبکی، نرم و پر مانند می‌دهد و البته معمولا میزان SPF بالاتری نیز نسبت به کرم‌های بی بی دارند. البته در انواع گیاهی و طبیعی این نوع کرم‌ها به صورت معمول فاقد SPF هستند و خاصیت ضد چین و چروک قوی‌تری دارند. از سایر خواص این کرم‌ها به خاصیت ضد پیری، روشن‌تر کردن پوست نیز می‌توان اشاره کرد. سی سی کرم‌های اناگرین از این گروه محصولات هستند.

در این مقاله ما به سوالاتی مختلفی مانند سی سی کرم چیست و دی دی کرم چیست و ای ای کرم چیست پاسخ میدهیم و با اطلاعاتی که ما در اختیار شما قرار میدهیم و شما به راحتی می توانید خرید اینترنتی بی بی کرم و خرید بی بی کرم مک و خرید بی بی کرم گران قیمت و خرید بی بی کرم ارزان قیمت را انجام دهید.
کرم دی دی: (DD CREAM)

DD مخفف Dynamic Do-All است که یک سوپر کرم از ترکیب خواص BB و CC کرم‌ها بوده که بیشتر بر خاصیت Anti Aging یا ضد پیری تمرکز دارد. با مصرف این گروه چروک‌ها کم کم محو و خطوط اولیه پوست نمایان‌تر می‌شوند، در رنگ پوست بهبود رخ می‌دهد و نقاط حساس پوست شما محافظت می‌شود. در اینجا باید اشاره کنیم تنوع این محصول در برندهای آرایشی و پوستی نسبت به دو نوع قبل بسیار کمتر است.
کرم ای ای: (EE CREAM)

به قولی دست بالای دست بسیار است این محصول را می توان سوپر کرم این گروه تا به این لحظه دانست فرمولاسیون این کرم آنچنان پیچیده است که اگر DD را تنها چند شرکت تولید کرده اند باید بگویم EE تنها تا به امروز، سه تولید کننده در جهان دارد و برای اولین بار توسط Estée Lauder ارائه شد.EVEN EFECT که به اختصار EE نامیده میشود برگردان فارسی آن را “جلوه عجیب” میتوان نامید که خود حکایت از اثر شگرف این کرم بر پوست دارد. متاسفانه در سایتهای فارسی این محصول را به اشتباه extra exfoliation معرفی کرده اند که اشاره به نوعی اسکراپ دارد و مخفف آن E.E نوشته میشود نه EE این در حالی است که ای ای کرمی کامل با 15 کارایی در یک محصول است که نه تنها تمامی خواص کرمهای بالا را دارد که بلکه کاملا بهینه شده و مغذی است و ضمن تصحیح رنگ چهره،آبرسانی،انواع ویتامین ها ،پروتئین ها و مواد معدنی مورد نیاز پوست که خاصیت Anti Aging قوی را ایجاد میکند.همچنین دارای SPF 30 بالا ترین در این دسته است که با این وجود لطافت خود را حفظ نموده این محصول ضد باکتریال بوده و ایجاد افکت شفافیت و درخشش خاص و طبیعی آن نقطه تفاوت بصری این محصول از DD است طراحی و فرمولاسیون خاصش آن را به کرم روز و شب بدل کرده و در نهایت باید اضافه کنم این محصول از هر سه محصول بالا سبک تر نیز می باشد.

مشخصات کرم محافظتی روزانه DD خوب (سفید کننده بدن)

کرم دی دی-DD CREAM

“پویا و همه کاره” این معنی لغوی عبارت انگلیسی Dynamic Do-All که به اختصار DD نامیده میشود می باشد. خود به تنهایی گویای همه چیز است کرم دی دی که جدیدترین نسل کرم های الفبایی تولید شده لابراتورهای آرایشی و بهداشتی جهان است بدون شک یک مستر کرم بی رغیب است که در حال حاضر تنها کمپانی های شماره یک جهان قادر به تولید و عرضه آنها هستند و از این رو دارای قیمت بالاتری از دو مورد بالا می باشد. DD کرم هر آنچه در کرم BB و کرم CC گفته شد را ارائه میدهد یعنی تمام خاصیت و ویژگی دو محصول قبلی در آن یافت میشود. تمرکز تولید کننده ها در این نوع بیشتر بر توان ضد پیری و رفع چین و چروک های صورت است به طوری که نه تنها به صورت مقطعی که بلکه قابلیت ترمیم و درمان خطوط چهره و بازگرداندن رنگ و طراوت طبیعی پوست را در بلند مدت دارا می باشد.

 منبع:https://haftoyek.com

معرفی انواع مژه مصنوعی مگنتی ، دانه ای و سه بعدی

 

مژه مصنوعی دانه ای ، کامل یا نیمه ؟
داشتن مژه بلند یک ویژگی خوب به حساب میاید و باعث میشه چشمها بزرگترو درشت تر نشان داده شود و به زیبایی نگاه می افزاید. همه خانم ها دوست دارندکه مژه های پر و بلندی داشته باشند و با استفاده از ریمل ها، اکستنشن مژه و مژه مصنوعی، چشم و مژه را جذاب تر می کنند.البته مژه مصنوعی راه حل دائمی نیست.
ولی وقتی که عجله دارید یا به میهمانی دعوت شدید حسابی به کارتون میاد .
در این مقاله ما در مورد موضوعات مختلفی مانند مژه مصنوعی سه بعدی و مژه مصنوعی طبیعی و مژه مصنوعی تکی و مژه مصنوعی مغناطیسی و مژه مصنوعی مویی و مژه مصنوعی پر و مژه مصنوعی بدون گره و مژه مصنوعی جدید و مژه مصنوعی عمده و مژه مصنوعی برای چشم ریز و مژه مصنوعی برای عروس و مژه مصنوعی برای چشمان درشت و مژه مصنوعی چسب دار اطلاعاتی را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم.
برای اینکه بتوانید انتخاب بهتری در خرید مژه مصنوعی داشته باشید ابتدا لازم است با انواع آن آشنا شوید:

مژه های مصنوعی نواری
این نوع مژه‌ها در دو نوع در بازار موجود می باشد. نوع اول و معمول آن، مژه‌ها روی نوارهای مشکی و نسبتا ذخیم قرار گرفته‌اند که مناسب افرادی می باشد که برای آرایش از خط چشم استفاده می کنند و آرایش چشم غلیظ‌تری دارند.
نوع دوم مژه ها بر روی نوارهای نامرئی قرار گرفته‌اند. این مژه‌ها بر روی چشم بسیار طبیعی دیده میشود و می‌توان حتی بدون داشتن آرایش چشم از آن‌ها استفاده نمود. هر دوی این‌ها با طول‌های متفاوت در بازار موجود می‌باشند:
مژه مصنوعی کامل: مژه مصنوعی کامل، رایج ترین نوع مژه است و گذاشتن آن هم زمان کمی می برد. مژه ها روی نواری قرار گرفته اند که آن نوار به پلک می چسبد.
مژه مصنوعی نیمه: مژه مصنوعی نیمه، روی نوار کوتاه تری قرار گرفته و معمولا فقط نیمه بیرونی پلک را پوشش می دهد. همین موضوع باعث می شود تا این نوع مژه ها طبیعی تر به نظر رسیده و کاربرد و گذاشتن آنها راحت تر باشد.
مژه مصنوعی نیمه برای هر دوع چشم افتاده و گربه ای عالی است. گوشه ی رو به بالای این نوع مژه ها، قسمت بیرون چشم را بالا کشیده و خط مورب و زیبای چشم را بیشتر جلوه می دهد.
همچنین، این نوع مژه مصنوعی، برای چشم های نزدیک به هم یا چشم های گرد هم بسیار مناسب است. چون گوشه های داخلی چشم را باز گذاشته و کمک می کند فرم چشم کشیده تر شود.مژه مصنوعی شاخه‌ای (دانه‌ای)

مژه مصنوعی دانه ای هم یا به صورت تکی است یا به صورت دسته ای که به آن خوشه ای می گویند. این مدل، طبیعی ترین نوع مژه مصنوعی، است اما کار گذاشتن آن ها زمان زیادی می برد. مژه مصنوعی دانه ای، آزادی عمل بیشتری به شما داده و میکاپ آرتیست های حرفه ای بیشتر از این نوع مژه ها استفاده می کنند.
هر کدام از این سه نوع مژه، انواع مختلفی با اندازه ها و فرم های متفاوت دارند. از جمله طبیعی، پر پشت، بلند و...

همچنین گذاشتن مژه باعث تقویت مژه های اصلی هم میشود، چون از زدن ریمل خلاص میشویم. گذاشتن مژه مصنوعی شاید به نظر سخت بیاد ولی با تمرین راحت تر میشود،
طوری که حتی از زدن ریمل هم راحت تر است.
مژه ها تاثیر زیادی در زیباتر دیده شدن حالت چشم ها دارند اما متاسفانه همه ما مژه های زیبا و پرپشتی نداریم. مژه مصنوعی این کمبود را در زیبایی چشمان ما جبران می‌کند؛ البته اگر انتخاب مناسبی در نوع مژه مصنوعی داشته باشیم.
مژه مصنوعی مکمل زیبایی و جذابیت شما
مژه ها تاثیر زیادی در زیباتر دیده شدن حالت چشم ها دارند. متاسفانه همه ما مژه های عالی و پرپشت نداریم و اگر هم داشته باشیم، با گذر زمان ممکن است مژه های خود را از دست بدهیم. اما هر مشکلی چاره ای دارد و چاره ی نداشتن مژه هم، استفاده از مژه مصنوعی می باشد.
همه خانوم ها از جادوی مژه های مصنوعی باخبر هستند و برای یکبار هم که شده از این مژه ها برای زیباتر شدن چشم ها استفاده کرده اند. این مژه ها تاثیر بسزایی در جذاب دیده شدن چشم ها دارند؛ البته اگر در انتخاب و خرید مژه مصنوعی مناسب خود درست عمل کرده و موفق بوده باشید.

نمای مژه مصنوعی سه بعدی روی چشم 

مژه مصنوعی سه بعدی می‌تواند صورت شما را برای یک آرایش کامل آماده کند. این مژه به راحتی به پلک یا مژه‌های شما می‌چسبد و استفاده از آن بسیار راحت است.این مژه مصنوعی از سیلیکون بسیار مرغوب سازگار با پوست و موی شما ساخته شده است .

منبع::https://haftoyek.com

 

 

 

 

 

 

 

 

 

آموزش کانتور کردن حرفه ای صورت و گریم بینی

 

7- کانتور با پودر
نوبت کانتور با پودر است!! برای کانتور با پودر از قلم های سرج و یا سر راست استفاده کنید. قلم را در پودر کانتور بگذارید و سپس روی خط زیر گونه و به سمت بالا محو کنید.
قلم را روی پیشانی و به سمت بالا بکشید. خط فک را نیز رو به پایین محو کنید و مقداری هم روی بینی بکشید.
کسانی که پلک های پف کرده و بزرگی دارند، توصیه می شود هیچوقت استخوان پلک که بزرگ و پف کرده هست را سفید نکنند.
زیرا در دنیای آرایش، روشن کردن همه چیز را بزرگتر و تیره کردن همه چیز را کوچکتر نشان می دهد.
8- استفاده از برنزه
بعد از کانتور پودری، نوبت به برنزه است. میخواهیم تمام صورت را برنزه کرده و خط و خطوط هایی که تا الان بوجود آوردیم، روی صورت میکس شوند. گردن را نیز حتما برنزه کنید تا با صورت شما یکسان شود و تفاوتی بین صورت و گردنتان ایجاد نشود.
9- هایلایتر صورت
در این مرحله از هایلایتر روی قسمت برجسته گونه استفاده می کنیم، اگر دوست دارید می توانید به صورت C مانند، روی گونه و قسمتی از ابرو استفاده کنید. از هایلایتر برای بالای ابرو نیز استفاده می کنیم و اثری که دارد این است که ابرو را بالا نشان می دهد.
روی بینی هم بکشید، اگر بینی های بزرگی دارید می توانید روی نوک بینی را نیز هایلایتر کنید. با اینکار بینی شما کوچک و سربالاتر نشان داده می شود.

برای گوشه چشم ها نیز از هایلایتر استفاده کنید چون باعث می شود که چشم ها شاداب تر و فاصله آن ها از هم بازتر نشان داده شود. مخصوصا برای کسانی که چشمان نزدیک به همی دارند این نکته خوبیست. روی هفت لب بالایی نیز بکشید

10- رژ گونه
نوبتی هم باشد نوبت رژ گونه است، اکثر خانوم ها از رژ گونه به شیوه اشتباهی استفاده می کنند. طریقه استفاده از رژ گونه به این شکل است که شما لبخند بزنید و قسمتی از گونه که بیرون آماده است را رژ گونه بزنید و به سمت بیرون پخش کنید.
11- فیکس اسپری
اگر بعد از تمام این مراحل صورت ما حالت پودری دارد، برای رفع آن می توانیم از فیکس اسپری استفاده کنیم. اسپری را 20 تا 30 سانتی صورت نگه داشته و به کل صورت اسپری کنید.
12- رژ لب
در این مرحله به دلخواه از رژ لبی که دوست دارید استفاده کنید.
تبریک!! کانتور صورت شما با موفقیت انجام شد.
کانتور یکی از تکنیک های آرایشی است که بسیار به زیبایی صورت کمک می کند، با استفاده از کانتور شما می توانید بدون هیچ عمل جراحی قالب صورت خود را تصحیح کنید. که در مقایسه با روش های دیگر، بسیار سریع، راحت، کم هزینه و طبیعی تر است.مشخصات یک پالت کانتور چرب خوب

ما در این مقاله انواع کانتور بینی و کانتور حرفه ای صورت و کانتور خشک و کانتور خوب و کانتور دوطرفه و کانتور رژ گونه و طریقه کانتور کردن صورت و آموزش کانتور زدن صورت و طرز کشیدن کانتورو کانتور قلمی و کانتور گونه و کانتور لب و چشم و کانتور لوازم آرایشی و کانتور و هایلایتر و کانتور صورت کرد و کانتور صورت لاغر و کانتور بینی گوشتی و کانتور تیره و کانتور تیره و روشن و کانتور پلاستیکی و کانتور شیشه ای و کانتور چرب و خشک و کانتور صورت بیضی و کانتور پیشانی و کانتور بلند و کوتاه و کانتور صورت چاق و کانتور لب و کانتور بینی کشیده را به شما می آموزیم پالتهای میکاپ و گریم حرفه ای که از رنگ های متنوع و کاربردی تشکیل شده و تنوع رنگی این محصول باعث شده کاربردهای فراوانی در آرایش داشته باشد. از این پالت ها عمدتا برای سایه زدن، رژلب، طراحی صورت و حتی بدن استفاده می شود. همچنین در ترکیب با سایر اقلام موجود می تواند همانند کانسیلر عمل کند. پالت های 12 رنگ برای رفع نواقص صورت و یک محصول حرفه ای گریم محسوب می گردد وبسیار پر مصرف هستند و ضمنا برای کاربرد آن ، ترکیب با فون های گریم برای ایجاد سایه روشن ها، ترکیب و زیبایی و رفع نواقص صورت هم به صورت تکی و هم به صورت ترکیبی و هم به صورت پالت عرضه گردیده و میتوان استفاده کرد.
تفاوت کانسیلر و کانتور صورت
به طور کلی کانتور و تکنیک کانتورینگ (Contouring) به استفاده از رنگ های تیره و روشن کرم مخصوص کانتور یا کرم پودر مربوط می شود و با استفاده از این رنگها، قسمت های مختلفی از صورت مانند استخوان گونه، استخوان فک برجسته تر شده و یا اینکه قسمت هایی از صورت مانند بینی را لاغرتر نشان می دهند. به طور کلی کانتور کردن یا کانتورینگ نوعی خطا دید در چهره ایجاد می کند و کمک می کند تا بخش هایی از صورت شکل بهتری پیدا کرده و باعث می شود تا ساختار صورت بعد از ارایش کردن بسیار بهتر و متعادل تر دیده شود.
کانسیلر (Concealer) یکی از محصولات آرایشی و پر کار برد برای پوشش دادن تیرگی زیر چشم، لکه های پوستی و جای جوش هست و اگر به درستی از آن استفاده شود، می تواند آرایشی کاملا زیبا و بدون عیب و نقص را برایتان ایجاد نماید.

معمولا باید کانسیلر را یک تا دو درجه روشن تر از رنگ پوست انتخاب کنید تا تیرگی های زیر چشم به خوبی پوشش داده شود تا بعد از ارایش کردن پوستتان شاداب و تازه به نظر برسد. استفاده از کانسیلر در اطراف لب ها و خط لب کمک می کند تا لب هایی برجسته تر و زیباتر داشته باشید و می توانید با استفاده از این محصول ارایشی تمام لکه ها، قرمزی و تفاوت رنگ در پوست صورت را پوشش دهید و پوستی یکدست و زیبا داشته باشید

 منبع:https://haftoyek.com

 

معرفی بهترین سایه چشم ها و آموزش اصولی استفاده از سایه چشم

انواع سایه چشم
سایه چشم انواع مختلفی دارد که هر کدام از آن ها بافت، فرمول، تأثیر و ظاهر پایانی متفاوتی دارند. همین موضوع باعث می شود که انتخاب از بین آن ها به کاری دشوار بدل شود. بنابراین اگر شما هم جزو آن دست از کسانی هستید که اطلاعات چندانی درباره ی سایه چشم و انواع آن ندارند، با همراه باشید تا در ادامه این مطلب شما را با انواع سایه‌ی چشم بیشتر آشنا نماییم.
1- سایه چشم پودری
سایه پودری یکی از رایج ترین انها می باشد و برای کسانی که تجربه چندانی در آرایش با سایه چشم ندارند، پیشنهاد بسیار مناسبی می باشد. این نوع از سایه‌ی چشم اغلب بصورت پالت های فشرده دو یا چهار تایی و یا بصورت تک پیگمنت عرضه می شوند.

سایه چشم های پودری خود نیز به چند نوع مختلف تقسیم می شوند:
مات : برای استفاده در روز
اکلیلی : برای استفاده در آرایش های نمایشی، مهمانی ها و جشن ها
براق : برای استفاده در شب
نکته ای که درباره ی سایه چشم پودری باید خاطر نشان کرد این است که نباید این سایه را روی چشم بمالید. در واقع هیچ چیزی را نباید بصورت خیلی سخت به روی پلک یا اطراف چشمتان بمالید چرا که در این ناحیه از صورت پوست بسیار حساس و آسیب پذیر بوده و هر حرکت سخت و مالاندن چشم می باعث ایجاد چین و چروک اطراف چشم شود. برای استفاده از سایه چشم پودری بهتر است از برس سایه استفاده کنید و آن را آرام و خیلی ملایم به روی پلک بزنید. گاهی مواقع امکان دارد استفاده از انواع برس آرایشی برای سایه زدن دشوار باشد، لذا می‌ توان به افراد تازه کار پیشنهاد کرد برای سایه زدن از انگشت خود استفاده کنند.
2- سایه چشم کرمی
اگر استفاده از سایه پودری برایتان تکراری شده است و دوست دارید سایه چشم دیگری را تجربه کنید، سایه‌ی چشم کرمی برایتان گزینه ای مناسب خواهد بود. این سایه برق بیشتری به پشت چشم می بخشند اما معمولا برای وست های چرب مناسب نیستند. این نوع سایه ها اکثرا در یک ظرف کاسه‌ ای کوچک ارائه می ‌شوند و رنگ‌ های مختلف آن‌ ها به صورت تکی به فروش می ‌رسد و به سبب همین ویژگی می توانید دو یا چند رنگ را با هم ترکیب کرده و رنگ های زیبایی را پدید آورید. برای استفاده از سایه چشم کرمی پیشنهاد می شود قلمو های آرایشی که سر های بزرگتری دارند استفاده نمایید چرا که مانع از ریختن سایه می شوند.
ما در این مقاله موضوعاتی مانند سایه چشم و سایه چشم عروس و سایه چشم ساده و سایه چشم جدید و سایه چشم خلیجی و سایه چشم مراکشی و سایه چشم ساده دخترونه و سایه چشم اتود و سایه چشم براق و سایه چشم با رژ لب و سایه چشم برای چشم ریز و سایه چشم پف دار و سایه چشم پالت و سایه چشم چرب و سایه چشم جدید 2020 و سایه چشم چه مارکی خوبه و سایه چشم چند رنگ و سایه چشم چند طبقه و سایه چشم حرفه ای و سایه چشم خطی و سایه چشم رنگی و سایه چشم طبیعی و سایه چشم ضد حساسیت و سایه چشم غلسظ و سایه چشم فوری و سایه چشم فانتزی جدید و سایه چشم رنگین کمانی را برای شما مورد بررسی قرار می دهیم و به شما می آموزیم.

 3- سایه چشم مایع

سایه چشم‌ مایع معمولا در بسته بندی شبیه به برق لب یا رژهای مایع عرضه می‌شود. برخلاف ظاهر این سایه که به نظر می رسد تنها برای افراد حرفه ای قابل استفاده است، این نوع سایه چشم یکی از مناسب ترین گزینه ها برای مبتدیان است. سایه‌ی چشم مایع در رنگ های گوناگون و اغلب بصورت تکی به فروش می رسد. برای اعمال این سایه می توان به طور مستقیم از براش خود آن استفاده کرد و یا با آن خط چشم کشید. نکته مهمی که در رابطه با سایه های مایع وجود دارد این است که این نوع سایه ها به سرعت خشک می شوند. بنابراین هر چند استفاده از آن ها ساده است ولی کنترل آن سخت می باشد.
- سایه چشم پودری شل
اغلب آرایشگران و خانم هایی که در آرایش حرفه ای هستند، از این نوع سایه استفاده می کنند. پودر این سایه کاملا از هم جدا و دانه ‌ای است و استفاده از آن ممکن است کمی سخت باشد چرا که این پودرها از هم جدا هستند و ممکن است حین آرایش کردن به روی پوست شما ریخته و آرایش شما را خراب کنند. به همین دلیل شاید بهتر باشد افراد مبتدی فعلا سمت این نوع سایه چشم نروند. هم چنین لازم به ذکر است اگر پوست خشکی دارید، بهتر است هنگام استفاده از سایه چشم پودری شل مراقب باشید، چراکه می تواند خشکی پوست را افزایش داده و چین و چروک ایجاد کند. برای استفاده صحیح از نوع سایه ابتدا از پرایمر استفاده کنید و سپس براش آغشته به پودر را با ضربه به پلک اعمال کنید. برای نتیجه ای مطلوب تر براش را کمی خیس کنید تا سایه روی پوست بخوابد. براش را با چند قطره آب و یا محصولات مناسب مانند اسپری آرایشی، قطره چشم و یا میکسینگ مدیوم خیس کنید.
5- سایه چشم مدادای
اگر علاقه ای به آرایش های پیچیده چشم ندارید، استفاده از سایه چشم مدادی گزینه ی مناسبی برای شماست. سایه چشم‌‌های مدادی از جمله راحت ‌ترین سایه چشم‌ ها هستند که در رنگ های مختلفی به فروش می رسند و دوام طولانی که دارند آن‌ها را برای آرایش طولانی مدت روزانه مناسب می ‌سازند.

6- سایه چشم پخته شده
یکی از انواع سایه چشم که در طی چند سال اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده است، سایه پخته شده است. این نوع از سایه ها به راحتی با هم ترکیب می ‌شوند و مناسب آرایش‌های ترکیبی چشم خواهند بود. برای استفاده از شدت رنگ بالا این سایه از قلموی مرطوب و برای استفاده از شدت کمتر این سایه می توانید از قلموی خشک استفاده کنید.راهنمای خرید سایه چشم مناسب

چند نکته درباره استفاده از سایه چشم
توجه به این ‌که چشم ‌ها، اولین قسمت از چهره هستند که نشانه ‌های پیری را نمایان می‌ کنند، استفاده درست و دقیق از سایه چشم را به نکته حائز اهمیتی تبدیل می کند. اگر می‌ خواهید که اشتباهات خودتان در این زمینه را اصلاح کنید، به نکات زیر توجه کنید.
حالت طبیعی چشم
اکثر افراد حرفه ‌ای فعال در حوزه آرایش اعتقاد دارند که تعیین نوع چشم، پایه اصلی برای آرایش چشم مطلوب است. بنابراین ارزیابی و شناخت درست از ابعاد و حالت طبیعی چشم بر نحوه استفاده از سایه چشم تاثیری مستقیم دارد. به عنوان مثال، کسانی که چشم های روکش دار(hooded) دارند می بایست بر روشن کردن گوشه داخلی چشم هایشان تمرکز بیشتری داشته باشند تا بتوانند آن ها را بزرگتر جلوه دهند.
استفاده درست از رنگ تیره
تیره کردن چشم‌ ها می ‌تواند برای بعضی از افراد مناسب باشند، اما زیاده‌ روی در استفاده از سایه چشم ممکن است جلوه بدی به چشم‌ ها بدهد. این کار نه‌ تنها باعث می ‌شود که چشم‌های شما کوچک ‌تر و پلک ‌هایتان‌ سنگین‌ تر به نظر برسند، بلکه صورت شما را هم پیرتر نشان می ‌دهد.

توجه به هماهنگی در چهره
با وجود این ‌که اغلب خانم‌ ها علاقه دارند همیشه هم چشم‌ های سیاه جذاب و هم لب‌های قرمز جذابی داشته باشند، اما یک قانون کلی و مهمی که متخصصان حوزه آرایش همواره روی آن تاکید می‌ کنند این است که : یا چشم‌ها یا لب‌ ها! شیوه تاثیرگذاری سایه چشم در حالت چهره می ‌تواند تا حد زیادی به نحوه اثرگذاری رژ لب نزدیک شود. درنتیجه، سیاهی چشم‌ ها در کنار قرمزی لب‌ ها، یکی از این دو را خنثی می ‌کند.

 همه چیز راجع به سایه چشم شاین اکلیلی

در بین چین و چروک های پوست چشم جمع نشده و ظاهری زیبا و جذاب تری به چشم می دهد. همچنین از سایه های شاین برای برجسته کردن پلک چشم استفاده می شود و رنگ های تیره تر سایه شاین برای آرایش تیره بسیار مناسب هستند. سایه شاین دار بسیار درخشان است و بین چین و چروک های پلک جمع نمی شود و ظاهری جذاب و زیبا به چشم می دهد همچنین رنگ های تیره شاین برای آرایش بسیار مناسب است.

بهترین پالت های سایه چشم برای آرایش ساده
اگرعلاقه زیادی به سایه چشم پودری دارید در ابتدا حس خوبی دارید اما بعد از زمان کوتاهی سایه زیر چشم ها می ریزد مثل چشم های راکون و دوباره باید برای مرتب کردن آرایش وقت بگذارید. خوشبختانه راهی برای جلوگیری از این مشکل وجود دارد و آن هم این است که ابتدا پرایمر، سایه، خط چشم و ریمل بزنید و بعد کرم فونداسیون و کانسیلر استفاده کنید.
سایه زدن اصولی از اهمیت بالایی برخوردار است؛ چرا که در فرم چشمه (بزرگتر، کوچکتر و فاصله چشم ها) تاثیر به سزایی دارد.
اصول سایه زدن به صورت زیر می باشد.
• ابتدا از کرم بر روی پلک ها استفاده می شود تا روی پلک کاملا صاف و مرتب شود، از سایه تیره برای گوشه های خارجی پلک و از سایه های روشن برای گوشه های داخلی پلک استفاده می شود.
• اگر سایه را از گوشه خارجی چشم به سمت بالا و بیرون امتداد دهیم، چشم ها درشت و کشیده تر می شوند.
• پائین ابرو می توان از سایه سفید برای خوش فرم شدن ابرو و چشم استفاده نمود.
• همچنین در پلک پائینی می توان برای جذابیت بیشتر چشم ها از سایه استفاده نمود.
نکات مهم در سایه
• رنگ های تیره مانند مشکی، سورمه ای و قهوه ای باعث بزرگ شدن عنبیه می شوند.
• رنگ های سبز، آبی، خاکستری و بنفش تیره برای چشم های قهوه ای بسیار جذاب هستند.
• رنگ های روشن مانند گلبهی، قهوه ای روشن و صورتی بهترین گزینه برای آرایش لایت روزانه هستند.
• بهترین انتخاب برای چشم های سبز، سایه های قهوه ای، سبز تیره و یاسی هستند.
• برای چشم های آبی نیز رنگ مشتقات سایه نارنجی بسیار زیبا خواهند بود.آموزش نحوه صحیح سایه زدن

سایه زدن از روش اصولی و صحیح دارای اهمیت بسیاری است؛ چرا که در بزرگتر، کوچکتر و فاصله چشم ها تاثیر به سزایی دارد. در وهله اول توصیه ما به شما این است که سایه چشم خود را به گونه ای بزنید که نگاه شما جلب توجه کند نه آرایش شما.
ابتدا صورت به خصوص پلک های خود را به خوبی بشویید و خشک کنید. از کرم پودر یا کانسیلر برای زیرسازی آرایش پلک خود استفاده کنید. سعی کنید هنگام سایه زدن، چشم های خود را باز نگه دارید و سرتان را به عقب متمایل کنید تا روند کار به خوبی مشخص باشد.
برای پلک های پف کرده از رنگ های مات استفاده کنید. همان طور که در ابتدای مقاله نیز به آن اشاره کردیم، بهتر است رنگ پایه آرایش چشم خود را از رنگ های روشن انتخاب کنید تا دوام رنگ های به کار رفته افزایش یابد و در آرایش چشم تان خط نیفتد.

مشخصات قیمت و خرید انواع سایه چشم های ساده و براق
با اطلاعاتی که در این مقاله در اختیار شما قرار داده ایم شما به راحتی میتوانید خرید پالت سایه چشم و خرید سایه چشم 12 رنگ و خرید سایه چشم در فروشگاه اینترنتی و خرید اینترنتی سایه چشم و خرید سایه چشم کرمی و خرید سایه چشم پودری را انجام دهید.
یکی از اصلی ترین و چالش برانگیز ترین قسمت های آرایش از نظر خانم ها آرایش چشم است. برای داشتن آرایشی اصولی باید تمام نکات حرفه ای را رعایت کنید که یکی از این موارد انتخاب درست سایه چشم است. سایه چشم برای برجسته و درخشان نمودن چشم ها استفاده می شود که اگر در استفاده از آن از ترکیب رنگ و تکنیک مناسب استفاده شود، چشمان شما را خیره کننده خواهد کرد.
امروزه در بازار شلوغ و پر زرق و برق لوازم آرایشی انواع مختلفی از سایه چشم وجود دارد که این امر ممکن است باعث سردرگمی شما در انتخاب این وسیله آرایشی شود. به همین علت تصمیم گرفتیم مطلبی را اماده کنیم تا شما را با انواع سایه چشم و چگونگی استفاده از آن ها آشنا نماییم.

منبع:https://haftoyek.com